CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 20, 2009

GAGAL

Dear buku,
Baru td saya mcm terpaku kejap dgn letak duduk 1 perkara....mcm2 perasaan dtg waktu tuh...erm...ader sedih, luka, pasrah..xleh nk define punyer prasaan pun ader...*sigh*...
Tiba2, saya tringat, best fren pernah ckp;"kalau kita x bgtau orang aper kita rasa,takut nanti smpai bile2 pun org takkan tau aper prasaan kite"....YA! mmg btol aper dier ckp...dan sekarang,waktu ini saya sedang merasainya....pahit dan KELIRU! saya sedang mengira pada siapa perlu saya letak salah ni...tapi,xberjaya...Lalu minda saya memutar kembali saat
pertama itu,peringatan telah saya beri pada diri saya sendiri, malah saya sering ulang kenyataan buatan saya itu supaya tidak sekali pun saya jadi lupa siapa diri saya...tapi, GAGAL....saya 'gembira' hingga saya punya harapan! padahal ianya juga rekaan saya sendiri, tiada 'guarantor'. Saya sedang ckp pd diri saya jgn menangis kerana itu janji peribadi saya, Tidak akan menangis untuk perkara seperti itu. Dan saya telah tunaikannya. tapi,saya tak mampu usir 'undefined feelings' ini.Atau mungkin dengan menangis,mereka akan pergi...mungkin....

Dear buku,
Saya juga mahu rasa menyesal tapi akal saya menepis,menyedarkan saya pada perjalanan putaran roda ini. Saya perlu patuh,HIDUP PERLU TERUS! Ya,saya perlu terima penetapan Yang Kuasa. Dia lebih tahu yang terbaik buat saya walau saya akan serik atau bosan dengan hal yang sedemikian. Malah saya mungkin akan mengelakkan diri saya terus...LOSER...saya terima itu. Waktu ini,saya hanya mampu memohon kekuatan dan meminta cahaya supaya saya dapat melangkah tenang.Tapi, yang saya risaukan nanti,bila saya bertemu mata dengan hakikat itu,masihkah saya bisa berpegang pada janji peribadi itu? Atau saya akan mempersoalkannya...Hanya masa yang tahu itu...Namun,sampai waktu itu, saya akan tetap senyum,bina kekuatan untuk hati saya supaya saya tidak sesekali nampak lemah pada hakikat itu....

Dear buku,
Rupanya 'pergi' itu yang sebenarnya...kembalinya tiada harapan untuk saya.Tak mengapa,saya tetap akan doakan kegembiraan buat hakikat itu...moga cahaya untuknya telah ditemui...
Jadi,saya perlu belajar semula bina kekuatan yang telah saya punyai dulu, biar saya tidak rapuh dengan satu hakikat kerana saya arif lebih banyak hakikat yang akan saya temui nanti......
Nah,sekarang saya perlu usir 'undefined feelings' ini! kerana mereka akan menggagalkan misi saya dan saya tidak mahu kalah @ gagal lagi.....Jadi, PERGI!

1 buzz(es):

ellielira said...

jumpa saya. anda pasti gembira. tertakluk kpd T & C

Post a Comment